مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-03سياسي

جهانگیری با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد


رضوی معاون اول رییس جمهور ظهر شنبه و پس از زیارت مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار معاون اول رییس جمهور و هیئت همراه که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد نسبت به رسیدگی مضاعف دولت به مشکلات معیشتی مردم و غنیمت شمردن فرصت باقی مانده خدمت، تاکید کرد.

تولیت آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از همراهی معاون اول رییس جمهور با آستان قدس در اجرای پروژه آزادراه مشهد چناران و درخواست نهایی شدن اقدامات لازم برای تکمیل پروژه، ابراز کرد:آستان قدس در راستای حکم رهبر معظم انقلاب و ایفای وظایف اجتماعی و خدمت به مردم، وظیفه خود می داند به میزان مقدورات و امکانات، چه در حوزه بهداشتی و درمانی و چه مسائل اقتصادی و رسیدگی به نیازمندان به کمک دولت بیاید و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کند.

مروی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف دولت در حل مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: مردم در بازار با کمبود مواجه نیستند، اما نوسان و عدم ثبات قیمت ها باعث ایجاد مشکلات و معضلاتی برای اقتصاد کشور و مردم شده است؛ امیدواریم همانگونه که در تأمین کالاها، مدیریت خوبی انجام شد در عرصه تثبیت قیمت ها، اقدام جدی و مؤثری بویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد

جهانگیری با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد