مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-03سياسي

روزنامه نگاری جدید؛ خبرهای جعلی و شهروند-خبرنگاران


خبرنگاران، خبرنگاران تصادفی و لحظه ای و موقت اند که به مدد شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ساز و کارها کنترل اطلاع رسانی را خنثی کرده و اتفاقات شوک آور را در معرض همه قرار می دهند - عصر ایران؛ سروش بامداد- هر چند تعطیلات نوروزی به پایان رسیده اما چون از ابتدا بنا بر معرفی 12 مجله در تعطیلات بود این دفتر را با تورّقِ فصل نامه مطالعات روزنامه نگاری جدید با مدیریت و سردبیری رضا غُبیشاوی به پایان می رسانیم.

مجله ای که به سبک برخی نشریات مشهور غربی روی جلد تیتر ندارد و پرونده و موضوع اصلی خود را با یک طرح معرفی می کند؛ شاید بتوان گفت شبیه نیویورکر .

طرح روی جلد شماره سوم روزنامه نگاری جدید (زمستان 99) زنی است در حال عبور از گوشی تلفن همراه با یک میکروفون در دست و کلاه روزنامه نگاری بر سر و دوربینی عکاسی آویخته بر گردن اما این یک سوی ماجراست.

چون در دست دیگر او زنبیل قرمز خرید را می بینیم؛ طرحی هوش مندانه و شاد از فرزاد موسوی برای شهروند- خبرنگار .

پدیده ای که سردبیر فصل نامه درباره آن می نویسد: شهروند- خبرنگاران، خبرنگاران تصادفی و لحظه ای و موقت اند که به مدد شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و در اتفاقی تاریخی همه ساز و کارها برای کنترل اطلاع رسانی را خنثی کرده و اتفاقات شوک آور را در معرض نگاه تک تک انسان ها قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگاری جدید؛ خبرهای جعلی و شهروند-خبرنگاران

روزنامه نگاری جدید؛ خبرهای جعلی و شهروند-خبرنگاران