مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-03اقتصادي

بازار سرپوشیده و مراکز خرید اراک تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند


از فردا کل بازار سرپوشیده اراک، مراکز خرید این شهرستان به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهر افزایش یابد و وضعیت این شهرستان قرمز شود.

بحث کنترل کرونا در ایام نوروز جدی گرفته نشد فرماندار اراک تصریح کرد: متأسفانه بحث کنترل کرونا در ایام نوروز جدی گرفته نشد و قطعاً آمار مرگ و میر در اثر کرونا در کشور از جمله شهرستان اراک با بروز علاِئم بالینی کرونا در هفته آتی افزایش خواهد یافت.

بختیاری عنوان کرد: وضعیت آمار کرونا استان و بویژه شهرستان اراک در وضعیت خوبی قرار ندارد و بابت این آمار بالای کرونا بسیار نگران هستیم و باید علاوه بر مشارکت مردم، دستگاه های شهرستان اراک عزم جدی تری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا استان مرکزی و شهرستان اراک داشته باشند.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام ستاد کرونا استان مرکزی شهرستان اراک در هفته اول فروردین ماه سال جاری 232 مورد مثبت ابتلاء به کرونا داشته است که در هفته دوم به 613 مورد افزایش پیدا کرده است، همچنین آمار و مرگ و میرها در این شهرستان در اثر کرونا سه برابر افزایش داشته است.

بازار سرپوشیده و مراکز خرید اراک از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند فرماندار اراک تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان اراک در وضعیت قرمز قرار گرفته است، پروتکل شهرهای قرمز در این شهرستان اجرا می شود که در این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرپوشیده و مراکز خرید اراک تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند

بازار سرپوشیده و مراکز خرید اراک تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند