مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 18:202021-04-03حوادث

دستگیری دو جاعل حرفه ای در قم


2 جاعل حرفه ای که در سایت های دیوار و شیپور، فروشندگان وام را شناسایی و با ارائه مدارک جعلی از 20 تَن وام های 500 میلیون ریالی اخذ کرده و متواری بودند توسط پلیس استان دستگیر شدند.

- ایسنا/قم جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: 2 جاعل حرفه ای که در سایت های دیوار و شیپور، فروشندگان وام را شناسایی و با ارائه مدارک جعلی از 20 تَن وام های 500 میلیون ریالی اخذ کرده و متواری بودند توسط پلیس استان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ بهادر اسماعیلی در گفت و گویی اظهارکرد: با تلاش اطلاعاتی مأموران کلانتری 12 شهید ایمانی، 2 جاعل حرفه ای در یکی از هتل ها در هسته مرکزی شهر قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

وی افزود: طی بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، تعدادی اوراق، مدارک جعلی، چند جلد دسته چک، یک دستگاه پرینتر رنگی و 2 عدد ذره بین دستی کشف و در ادامه متهمان جهت انجام تحقیق های تخصصی به پلیس آگاهی استان انتقال پیدا کردند.

وی گفت: سپس در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت اصلی این افراد فاش و مشخص شد آنها در سایت های دیوار و شیپور با شناسایی فروشندگان وام در ازای پرداخت وجه، وام افراد را دریافت و با ارائه مدارک جعلی تاکنون از 20 تَن وام های 500 میلیون ریالی در مجموع 10 میلیارد ریال دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو جاعل حرفه ای در قم

دستگیری دو جاعل حرفه ای در قم