مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-03اقتصادي

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت


تنها جایگاه سوخت CNG بین راهی ایلام- مهران به دلیل مشکلات فنی بیش از یک سال است که تعطیل و به خواب عمیق فرو رفته که نیازمند توجه جدی مسوولین برای رفع مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تنها جایگاه سوخت بین راهی ایلام- مهران بیش از یک سال است که به دلایل مختلفی تعطیل شده این در حالی است که بخش اربعین است قابل قبول نیست و نیازمند راه اندازی هر چه سریع تر این جایگاه سوخت است.

گلایه مردم به دنبال تعطیلی جایگاه سوخت بصیری از اهالی بخش صالح آباد در این خصوص گفت: جایگاه سوخت گاز CNG سه راهی جندالله تنها جایگاه خودروهای سواری و باری در این منطقه است که عدم ارائه خدمات سوخت رسانی موجب ناراحتی و گلایه مردم و خصوصا زائرین شده است.

وی افزود: بیش از یک سال است که این جایگاه سوخت تعطیل شده آیا نباید دستگاه های متولی مطابق قوانین مندرج در وظایف آن مجموعه ها و لزوم رفع موانع دسترسی به امکانات اولیه معیشت عمل کنند؟! دادگر یکی دیگر از اهالی گفت: با توجه به این که تعداد زیادی از خودروها دوگانه سوز است و سوخت گاز CNG از نظر قیمت برای رانندگان مناسب است، اغلب رانندگان از سوخت CNG استفاده می کنند اما اکنون که این جایگاه تعطیل است و آنها مجبور هستند برای استفاده از سوخت سی ان جی به مرکز استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت