مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-03اقتصادي

ماجرای سنگ اندازی دولت روحانی در قرارداد 50 میلیارد یورویی با چین


رییس گروه دوستی ایران و چین در مجلس دهم ماجرای سنگ اندازی های آخوندی و سیف و بی توجهی جهانگیری به امضای فاینانس50 میلیارد یورویی چین را تشریح کرد.

- علاءالدین بروجردی سفیر اسبق ایران در چین و رییس گروه دوستی ایران و چین در مجلس نهم و دهم در خصوص امضای سند راهبردی ایران و چین و نگاه دولت روحانی به این سند در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: چینی ها در مقطع قبل از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا با توجه به شناختی که به عنوان عضو شورای امنیت سازمان ملل از تحولات جهانی داشتند، پیشنهاد بسیار خوبی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: رییس انجمن فاینانس چین به تهران آمد و با آقای لاریجانی و سیف، که در آن مقطع رییس بانک مرکزی بود، دیدار و پیشنهاد بسیار خوبی را مبنی بر سرمایه گذاری 50 میلیارد یورویی در پروژه های زیربنایی را ارائه کردند.

ماجرای سنگ اندازی های آخوندی و سیف در امضای فاینانس 50 میلیارد یورویی با چین سفیر اسبق ایران در چین افزود: با توجه به اینکه چینی ها اولین کشوری هستند که قطارهای سریع السیر دارند، بطور مشخص اعلام کردند که آمادگی داریم قطار سریع السیر در مسیر تهران-مشهد و تهران-تبریز را در عرض چهار سال راه اندازی کنیم.

بروجردی گفت: اعلام کردند که این تسهیلات در قالب فاینانس در اختیار ایران قرار خواهد گرفت و در پروژه های زیربنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سنگ اندازی دولت روحانی در قرارداد 50 میلیارد یورویی با چین

ماجرای سنگ اندازی دولت روحانی در قرارداد 50 میلیارد یورویی با چین