مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-03سياسي

نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود/ همه باید نسبت به کرونا احساس خطر کنند


فرماندار کرمانشاه از مردم خواست با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی نگذارند وضعیت کرونایی کرمانشاه قرمز شود.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از مردم خواست با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی نگذارند وضعیت کرونایی کرمانشاه قرمز شود.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه عادی انگاری جامعه در خصوص کرونا شرایط را به سمت سخت تر شدن می برد، اظهار کرد: وضعیت کرونایی کرمانشاه شدیدا شکننده بوده و احتمال قرمز شدن وضعیت شهرستان خیلی زیاد است، لذا از مردم در خواست می شود رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به کم شدن میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان کرمانشاه، گفت: از مردم تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند تا خدای نکرده گرفتار موج جدید کرونا که شدیدا خطرناک هم شده، نشویم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع موج انگلیسی کرونا و سرایت بالا و کشندگی بیشتر آن ضرورت دارد.

رنجبر با بیان اینکه هر نوع تجمع و دورهمی احتمال شیوع کرونا را تشدید می کند، گفت: از خانواده ها و افرادی که در نوروز مسافرت داشته اند و یا پذیرای مهمان بوده اند، تقاضا می شود از حضور در دورهمی ها و تجمعات صرف نظر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود/ همه باید نسبت به کرونا احساس خطر کنند

نگذاریم کرمانشاه دوباره قرمز شود/ همه باید نسبت به کرونا احساس خطر کنند