مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-04اقتصادي

آذربایجان شرقی مشکلی از بابت تولید مرغ ندارد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در این استان مشکلی از بابت تولید مرغ وجود ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در این استان مشکلی از بابت تولید مرغ وجود ندارد.

جاوید بهروزین در گفت وگوی خبری در خصوص دلایل کمبود مرغ در سال جدید، گفت: بر اساس مصوبات تنظیم بازار استان و دستور دادستان، کشتارگاه های سراسر استان از روز 15 اسفندماه تا روزهای تعطیل عید نوروز اقدام به فعالیت و کشتار مرغ کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فعالیت کشتارگاه ها معمولا در سه روز عید نوروز تعطیل می شود اما امسال به خاطر وضعیت نابسامان بازار،کشتارگاه های استان در روز آخر سال گذشته و سه روز ابتدای سال جدید نیز اقدام به کشتار مرغ کردند.

وی ادامه داد: با وجود اعلام آمادگی ما برای عرضه مرغ زنده و وجود مرغ برای کشتار، اما با توجه به این که محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در روز سیزدهم فروردین ماه وجود دارد و از طرفی نیز نیروی کارگری کشتارگاه ها در روند فشار کاری گسترده قرار داشته و حتی به صورت کتبی نیز اعلام کردند که توان کافی برای ادامه کار را ندارند، در روزهای 12 و 13 فروردین ماه امسال در استان هیچ کشتار مرغی انجام نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی مشکلی از بابت تولید مرغ ندارد

آذربایجان شرقی مشکلی از بابت تولید مرغ ندارد