مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-04بين الملل

واکنش های عربی و غربی به رخدادهای اردن


به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کودتا در اردن، کشورهای عربی و غربی همبستگی و حمایت خود را از اقدامات پادشاه اردن برای حفظ امنیت اعلام کردند.

- به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کودتا در اردن، کشورهای عربی و غربی همبستگی و حمایت خود را از اقدامات پادشاه اردن برای حفظ امنیت اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، بعد از اعلام اردن درباره بازداشت شخصیت های مهم و اخبار رسانه های غربی مبنی بر توطئه برای برکناری عبدالله دوم، پادشاه اردن، تعدادی از کشورهای عربی و غربی همبستگی خود را با اردن اعلام کردند.

دفتر پادشاهی عربستان در بیانیه ای بر حمایت کامل خود از اردن و اقدامات اتخاذ شده از سوی عبدالله دوم و شاهزاده حسین بن عبدالله، ولیعهد این کشور برای حفظ امنیت و ثبات اعلام کرد.

دولت قطر نیز همبستگی و حمایت کامل خود را از اردن و تصمیمات پادشاه این کشور برای حفظ امنیت و ثبات و تقویت روند پیشرفت و شکوفایی اعلام و تأکید کرد که امنیت و ثبات اردن بخش جدایی ناپذیر از امنیت و ثبات قطر است و روابط استراتژیک میان دو کشور دژ محکمی در برابر تلاش ها برای برهم زدن امنیت و ثبات دو کشور و منطقه است.

ریاست جمهوری مصر نیز در بیانیه ای حمایت خود را از تلاش پادشاه اردن برای حفظ امنیت این کشور اعلام و تأکید کرد که امنیت و ثبات اردن بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های عربی و غربی به رخدادهای اردن

واکنش های عربی و غربی به رخدادهای اردن