مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-04سياسي

گلایه از بروکراسی های اداری/بسته بودن مرز یزدان مانع رونق تولید


نماینده قاین و زیرکوه در مجلس از بروکراسی های اداری در استان گلایه کرد و گفت: بسته بودن مرز یزدان مانع رونق تولید در خراسان جنوبی است چرا که صادرات و تولید ارتباط تنگاتنگی دارند.

- سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از حدود 11 سال پیش رهبر معظم انقلاب نامگذاری سال ها را با محوریت موضوعات اقتصادی تعیین کرده اند که نشان دهنده اهمیت مسائل اقتصادی در سیاست های کلان کشور است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس بیان کرد: به نظر من اگر از همان 11 سال قبل نسبت به تحقق شعارهای سال و موضوع اقتصاد مقاومتی جدیت وجود می داشت ما در حال حاضر شاهد معضل کمبود نهاده و صف های طولانی مردم برای تأمین برخی کالاهای اساسی چون مرغ و روغن نمی بودیم اسحاقی با بیان اینکه یکی از موانع تولید در کشور ما برخورد شعاری با نامگذاری های سال است، ادامه داد: نامگذاری سال نباید محدود به توییت زدن ها و استفاده از آن در سخنرانی های رسمی و در سربرگ های اداری باشد.

گلایه از بروکراسی های اداری وی با تأکید بر اینکه از دیگر موانع تولید در خراسان جنوبی موضوع بروکراسی های اداری است، گفت: وقتی یک سرمایه گذار وارد استان ما می شود آنقدر برای دادن یک مجوز او را معطل می کنیم که از سرمایه گذاری در خراسان جنوبی پشیمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از بروکراسی های اداری/بسته بودن مرز یزدان مانع رونق تولید

گلایه از بروکراسی های اداری/بسته بودن مرز یزدان مانع رونق تولید