مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-04اقتصادي

تورآفرود از قلعه بالا تا رضاآباد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: تور آفرود قلعه بالا تا رضاآباد شاهرود با شعار توسعه گردشگری روستایی برگزار شد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: تور آفرود قلعه بالا تا رضاآباد شاهرود با شعار توسعه گردشگری روستایی برگزار شد.

حمیدرضا حسنی 15 فروردین ماه 1400 با اعلام این خبر ، افزود: این برنامه با مشارکت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود و بخشداری بیارجمند با شرکت بیش از 10 خودروی آفرود برگزار شد.

او با اشاره به اینکه گردشگری و توسعه روستایی شعار سال سازمان جهانی جهانگردی است، گفت: این تور نیز با هدف توسعه گردشگری روستایی و معرفی هر چه بیشتر مناطق زیست کره توران و رضاآباد شاهرود برگزار شد.

حسنی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این تور که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و توجه به حفظ پوشش گیاهی و جانوری منطقه برگزار شد، مسیر قلعه بالا، دلبر، کال شور، چاه غلام رضا تا رضاآباد را طی کردند.

او گفت: این مسیر یکی از مسیرهای فرعی و عشایری زیبا و دیدنی زیست کره توران است که در نظر است با برگزاری این تورها، احیاء و به گردشگران معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورآفرود از قلعه بالا تا رضاآباد

تورآفرود از قلعه بالا تا رضاآباد