مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-04بين الملل

کدام کشورها برترین سیستم مراقبت از دهان ودندان را دارند؟


در سال های اخیر، بررسی های زیادی درباره کیفیت مراقبت از دندان در کشورهای جهان انجام شده و اخیرا، رتبه بندی کشورهایی با بهترین دندانپزشکان و مراقبت های کلی دندانپزشکی ارائه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی در سال های اخیر، بررسی های زیادی درباره کیفیت مراقبت از دندان در کشورهای جهان انجام شده و اخیرا، رتبه بندی کشورهایی با بهترین دندانپزشکان و مراقبت های کلی دندانپزشکی ارائه شده است.

بر اساس نتایج بررسی ماه مه سال 2020 اکثر کشورهایی که بهترین خدمات مراقبت از دندان را ارائه می کنند از اتحادیه اروپا یا کشورهای اروپایی هستند.

به نقل از فیوچر، این بررسی شامل آمار و اعدادی در ارتباط با مراقبت های دندانپزشکی فردی، ملی و حتی در زمان بیماری همه گیر کووید- 19 است.

در این تحقیق 26 کشور با توجه به وضعیت دندانپزشکی شهروندان، تعداد و کیفیت امکانات دندانپزشکی آن کشور مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت.

نتایج بررسی خدمات دندانپزشکی در کشورهای مختلف، تعداد دندانپزشکان برای هر 100هزار نفر و همچنین سرمایه گذاری دولت ها در مراکز دندانپزشکی، بهداشت دهان ودندان و بهترین کشورهای اروپایی در زمینه مراقبت از دندان در ذیل ارائه شده است.

ایتالیا در ایتالیا برای هر 100هزار نفر، 77 دندانپزشک دارد که رقم بسیار خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورها برترین سیستم مراقبت از دهان ودندان را دارند؟

کدام کشورها برترین سیستم مراقبت از دهان ودندان را دارند؟