مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-04سياسي

درخواست نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر قرارداد ایران و چین


در پی درخواست جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر قرارداد ایران و چین مقرر شد این درخواست پس از بررسی کارشناسی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

- در پی درخواست جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر قرارداد ایران و چین مقرر شد این درخواست پس از بررسی کارشناسی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: جمعی از نمایندگان درخواست اجرای ماده 40 آیین نامه داخلی مجلس را ارائه کرده و با توجه به اهمیت سند جامع همکاری جمهوری اسلامی ایران و دولت خلق چین و ضرورت نظارت بر آن درخواست تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر این سند جامع را ارائه کرده اند.

به گفته وی طبق ماده 40 آیین نامه داخلی مجلس این درخواست به پیشنهاد 15 نماینده به رأی مجلس گذاشته می شود و در صورت تصویب اعضای این کمیسیون در جلسه علنی انتخاب خواهند شد.

امیرآبادی با بیان اینکه معاونت قوانین نیز پیشنهاد تشکیل چنین کمیسیونی را داشته گفت: اگر تشکیل این کمیسیون به تصویب مجلس برسد 15 عضو آن در جلسات بعدی توسط صحن انتخاب خواهند شد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس نیز در این باره گفت: ما از ساعت 8:15 صبح امروز جلسه ای در مجلس تشکیل دادیم که من در آن جلسه هم خدمت نمایندگان گفتم وظیفه ماست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر قرارداد ایران و چین

درخواست نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر قرارداد ایران و چین