مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-04سياسي

کارخانه باطری خودرو در اسدآباد احداث می شود


مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از احداث کارخانه باطری خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی با تحویل زمین مورد نیاز به سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی طرح در شهرک صنعتی شهرستان آغاز خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از احداث کارخانه باطری خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی با تحویل زمین مورد نیاز به سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی طرح در شهرک صنعتی شهرستان آغاز خواهد شد.

سجاد رضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال 1400 با توجه به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اتفاقات و خبرهای خوش و حرکت های خوبی در شهرک صنعتی شهرستان در راه است، افزود: در سال گذشته با پیگیری ها و رفع مشکلات توسط مسئولان پنج کارخانه صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی شهرستان احیاء شده و به چرخه تولید بازگشتند که امسال نیز احیای سه کارخانه صنعتی شهرک شامل نگین سوله، سیمین لبن و تولید کودشیمیایی در دست برنامه قرار دارد.

وی تصریح کرد: کارخانه الکل اتانول، کارخانه کودشیمیایی، ذوب مفید، تولید لوله پلی اتیلین و تولید فوم پنج واحد صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی شهرستان بود که در سال گذشته دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند و احیاء مجدد این واحدها اشتغالزایی خوبی را برای جوانان شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه باطری خودرو در اسدآباد احداث می شود

کارخانه باطری خودرو در اسدآباد احداث می شود