مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-04اقتصادي

سایه موانع سه گانه بر سر راه بخش کشاورزی


رییس نظام صنفی کشاورزی عدم استفاده از ظرفیت تشکل های بخش کشاورزی، بروکراسی های طولانی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و عدم حمایت جدی از تولیدکنندگان را از موانع پیش روی بخش کشاورزی دانست.

- رییس نظام صنفی کشاورزی عدم استفاده از ظرفیت تشکل های بخش کشاورزی، بروکراسی های طولانی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و عدم حمایت جدی از تولیدکنندگان را از موانع پیش روی بخش کشاورزی دانست.

محمد شفیع ملک زاده در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به شعار سال به نظر شما چه موانعی بر سر راه کشاورزی کشور وجود دارد، اظهار کرد: از تولیدکننده به طور جد حمایتی که بتواند با خیال آسوده تولید کند و طبق برنامه وزارت جهاد کشاورزی پیش برود، انجام نمی شود.

وی ادامه داد: در تصمیماتی که گرفته می شود از نظرات کشاورزان و صاحبان نظران عرصه تولید استفاده نمی شود و هرکس برنامه ریزی خاص خود را انجام می دهد.

رییس نظام صنفی کشاورزی عدم اعتماد و بهره گیری از ظرفیت تشکل های بخش کشاورزی را از موانع دیگر دانست و گفت: تشکل های خوبی در بخش کشاورزی وجود دارد ولی باور بخش دولتی به تشکل ها ضعیف است و از ظرفیت آنها به درستی استفاده نمی شود.

همین امر منجر به این شده که با تعدد دلالان غیرضرور از تولید تا مصرف مواجه شویم، تولید تحت الشعاع قرار بگیرد و در نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه موانع سه گانه بر سر راه بخش کشاورزی

سایه موانع سه گانه بر سر راه بخش کشاورزی