مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-04سياسي

تجربه یک سال استمرار «با تو حالم خوبه»/ نایب الزیاره مردم شده ایم


تهیه کننده برنامه «با تو حالم خوبه» در رادیو جوان از تجربه پخش یک ساله این برنامه از صحن انقلاب حرم امام رضا(ع) و زیارت مردم از طریق این برنامه سخن گفت.

- تهیه کننده برنامه با تو حالم خوبه در رادیو جوان از تجربه پخش یک ساله این برنامه از صحن انقلاب حرم امام رضا(ع) و زیارت مردم از طریق این برنامه سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یک سال پیش شبکه رادیویی جوان تصمیم گرفت تا ویژه برنامه با تو حالم خوبه را با همکاری آستان قدس رضوی به صورت زنده از صحن انقلاب حرم شریف ثامن الحجج، امام رضا (ع) روی آنتن ببرد و یک سال است که این برنامه در حال پخش است.

مجتبی حسنی یکی از تهیه کنندگان با تو حالم خوبه درباره تجربه تولید این برنامه در طول یک سال گذشته به ، بسیاری از مردم نتوانستند به مشهد مقدس سفر کنند، شبکه رادیویی جوان بر آن شد تا هر هفته، چهارشنبه ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا (ع) را زیارت کنند.

وی ادامه داد: چهارشنبه، از جمله روزهای وارده برای زیارت حضرت رضا (ع) است.

به همین خاطر برنامه چهارشنبه شب ها از ساعت 8 شب به مدت یک ساعت روی آنتن رفت.

حسنی، ترانه تیتراژ این برنامه را یکی از بخش های جذّاب و ماندگار برنامه دانست و بیان کرد: ترانه تیتراژ با تو حالم خوبه در شبکه رادیویی جوان و با همکاری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه یک سال استمرار «با تو حالم خوبه»/ نایب الزیاره مردم شده ایم

تجربه یک سال استمرار «با تو حالم خوبه»/ نایب الزیاره مردم شده ایم