مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-04اقتصادي

نظارت شبانه روزی بر زنجیره تولید و توزیع مرغ استان قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نظارت ها بر زنجیره تولید و توزیع مرغ استان قزوین به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان شب گذشته و برای دومین شب متوالی، با حضور قبادی معاون اقتصادی استاندار، زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری، خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، افضلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران دامپزشکی و معاونین سازمان های صمت و جهاد کشاورزی از کشتارگاه صنعتی قزوین مرغ بازدید صورت گرفت و تحویل مرغ زنده توسط مرغداران استان به کشتارگاه ها در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تنظیم مرغ استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فاطمه خمسه در حاشیه بازدید شبانه از کشتارگاه های مرغ استان گفت: در راستای ایجاد ثبات در بازار و تأمین مرغ مورد نیاز مردم استان، بازرسی های سرزده در تمامی مراحل زنجیره ی تولید و توزیع مرغ به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

خمسه ابراز کرد: بر اساس ابلاغیه اخیر وزارت جهاد کشاورزی و مصوبات قرارگاه تنظیم بازار کشور و استان، چنانچه مرغداران به هر دلیل نسبت به عرضه مرغ 50 روزه با قیمت مصوب اقدام ننمایند عمل آنها از مصادیق احتکار و عرضه کالاهای خارج از شبکه محسوب شده و علاوه بر پیگیری و اعمال جرایم قانونی مربوطه، کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شبانه روزی بر زنجیره تولید و توزیع مرغ استان قزوین

نظارت شبانه روزی بر زنجیره تولید و توزیع مرغ استان قزوین