مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-04سياسي

تاکنون به 7 تا 9 هزار نفر در البرز واکسن کرونا تزریق شده است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز در پاسخ به اینکه آیا گزینه قرنطینه استان در شرایط فعلی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خاص البرز قرنطینه کردن آن بعید به نظر می رسد.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز در پاسخ به اینکه آیا گزینه قرنطینه استان در شرایط فعلی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خاص البرز قرنطینه کردن آن بعید به نظر می رسد.

علیرضا سلیمانی روز یکشنبه 15 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود البرز به موج چهارم کرونا با توجه به شلوغی های آخرسال و مسافرت های نیمه اول و دوم عید دور از انتظار نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، انتظار می رود تعداد بیماران بستری شده در استان طی دوهفته آینده به اوج خود برسد و این امر نتیجه مسافرت های نوروزی خواهد بود.

این مسئول با اشاره به فشار کار و خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران و حساسیت خدمات رسانی به موقع به آنها، اغلب کارکنان کادر بهداشت و درمان حتی در زمان تحویل سال جدید هم مشغول به کار بودند و طی این مدت تعطیلی نداشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سخت تر شدن شرایط طی روزهای آتی حتمی است، از مردم درخواست می شود به هیچ عنوان میزبان کسانی که از مسافرت برگشته اند نباشند چون احتمال اینکه یکی از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون به 7 تا 9 هزار نفر در البرز واکسن کرونا تزریق شده است

تاکنون به 7 تا 9 هزار نفر در البرز واکسن کرونا تزریق شده است