مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-04اقتصادي

ماموگرافی پیشرفته ی بیمارستان ضیایی اردکان بهره برداری شد


بیمارستان ضیایی اردکان مجهز به دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین تکنولوژی به منظور تشخیص زودهنگام سرطان سینه شد.

- ایسنا/یزد بیمارستان ضیایی اردکان مجهز به دستگاه ماموگرافی پیشرفته دیجیتال مطابق با جدیدترین تکنولوژی به منظور تشخیص زودهنگام سرطان سینه شد.

دکتر محمدحسن صدرالدینی رییس بیمارستان ضیایی اردکان در گفت وگو با ایسنا به روش تصویربرداری ماموگرافی به عنوان یکی از مهم ترین شیوه های تشخیص به موقع و مبارزه با سرطان سینه اشاره و در این باره اظهار کرد: هدف از راه اندازی این دستگاه افزایش ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و شهروندان است.

وی افزود: انجام ماموگرافی برای زنان بالای 40 سال ضروری و در تشخیص به موقع و راه های پیشگیری و درمان بیماری های مربوطه، بسیار حائز اهمیت است.

رییس بیمارستان ضیایی ضمن قدردانی از خیرین اسماعیل شاکر و سید محمودپورمرتضوی که نقش مهم و کلیدی در فراهم شدن این امکان و توسعه زیرساخت های درمانی شهرستان داشته اند، خاطرنشان کرد: دستگاه نصب شده در این مرکز از به روزترین دستگاه های شرکت هالوژیک که معتبرترین تولیدکننده دستگاه های ماموگرافی است، خریداری شده است.

وی از جمله قابلیت های این دستگاه به پدال های هوشمند(smart paddles) جهت کنترل AEC و کالیبراسیون و پوزیشن دهی صحیح بیمار، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموگرافی پیشرفته ی بیمارستان ضیایی اردکان بهره برداری شد

ماموگرافی پیشرفته ی بیمارستان ضیایی اردکان بهره برداری شد