مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-04اقتصادي

افزایش 90 درصدی کمک های خیریه در فارس/ تسهیلات کارآفرینی دو برابر می شود


خیران در سال گذشته 560 میلیارد تومان به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی فارس کمک کردند که این میزان در مقایسه با سال قبل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته، 100 میلیارد تومان مردم نیک اندیش استان فارس در قالب کمک های زکات نقدی، فطره، کالا، پروژه ها پرداخت شد که در دبیرخانه شورای زکات ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه 71 درصد هزینه ها برای نیازمندان در قالب درمان، جهیزیه، آزادی زندانیان، تحصیل، معیشت و مسکن و 29 درصد شامل پروژه های عام المنغعه با نیت خیر مصرف شده است، افزود: زکات جمع آوری شده در همان نقطه مصرف خواهد مگر اینکه خیر و یا پرداخت کننده زکات نیتش این باشد که در جای دیگری مصرف شود.

بذرافشان با اشاره به اینکه حدود 160 هزار خانوار (350 هزار نفر) در استان فارس زیر پوشش با رعایت اصول بهداشتی و محدودیت در برگزاری همراه بوده و مردم استان می توانند نذور خود را برای کمک به معیشت نیازمندان اختصاص دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به آمادگی تمام دفاتر کمیته امداد برای دریافت نذور مردم، گفت: خیران و مردم نیک اندیش استان می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037991899709376 و یا کدمهربانی: #0718877 واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 90 درصدی کمک های خیریه در فارس/ تسهیلات کارآفرینی دو برابر می شود

افزایش 90 درصدی کمک های خیریه در فارس/ تسهیلات کارآفرینی دو برابر می شود