مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-04اقتصادي

نگاهی به سند جامع همکاری ایران و چین در بخش آب


یک کارشناس حوزه منابع آبی با اشاره به تاثیرات بالای سند جامع همکاری ایران و چین در بخش آب و سایرحوزه ها گفت: در اجرای این سند باید حجم بالای توان دانش مهندسی کشور و همین طور ضرورت اشتغال دانش آموختگان در حوزه های آب و کشاورزی در اولویت قرار گیرد و طرف چینی .

- یک کارشناس حوزه منابع آبی با اشاره به تاثیرات بالای سند جامع همکاری ایران و چین در بخش آب و سایرحوزه ها گفت: در اجرای این سند باید حجم بالای توان دانش مهندسی کشور و همین طور ضرورت اشتغال دانش آموختگان در حوزه های آب و کشاورزی در اولویت قرار گیرد و طرف چینی در حد مشاوره و انتقال دانش فنی و مهندسی در حوزه های یادشده، همکاری لازم را داشته باشند.

داریوش مختاری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هنگامی که یک متن حقوقی از حالت کیفی خارج می شود و جنبه عدد و رقم و زمان بندی پیدا می کند، دیگر، تفاهم نامه نیست بلکه قرارداد محسوب می شود و لازم الاجرا و قابل خسارت در صورت عدم تعهد طرفین است، اظهار کرد: با توجه به جامع بودن این قرارداد و زمان بندی طولانی آن، لازم است از هر دو زاویه تحلیل مالی و تحلیل اقتصادی، مورد بررسی و موشکافی دقیق قرار گیرد.

به گفته وی به این ترتیب که در چارچوب تحلیل های منفعت هزینه، مجموع منافع سالیانه، هزینه های اجرایی و زیان های احتمالی زیست محیطی، سنجش و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سند جامع همکاری ایران و چین در بخش آب

نگاهی به سند جامع همکاری ایران و چین در بخش آب