مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-04اقتصادي

لزوم برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان/ تولید ضامن امنیت


استاندار سیستان و بلوچستان بر برندسازی محصولات کشاورزی این استان به ویژه حنا، چای ترش، خرما و میوه های گرمسیری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت ها سهم بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان در ایجاد اشتغال استان از سایر بخش ها بیشتر است و بخش اعظم نیروی کار در این بخش فعالیت دارند.

وی خدمات مجموعه جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در توسعه متوازن بخش کشاورزی را بی بدیل خواند و افزود: برای دست یابی به توسعه همه جانبه می بایست تحرک و نقش آفرینی مردم و بهره برداران را بیش از پیش مهیا کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تولید بیشتر ضامن امنیت پایدار خواهد بود، ادامه داد: با حداقل های منابع آب و خاک می توان به حداکثرهای اعجاب انگیزی در تولید دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه انسداد راه رسیدن به هدف نیست، تأکید کرد: در سالی که گذشت گام های بلندی برای رفع موانع تولید در استان سیستان و بلوچستان برداشته شده است.

موهبتی با تاکید بر به اینکه دولت و مجلس همچنان باید از بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان حمایت کنند، گفت: برندسازی محصولات کشاورزی استان خصوصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان/ تولید ضامن امنیت

لزوم برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان/ تولید ضامن امنیت