مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-04اقتصادي

سهم 50 درصدی آرامگاه فردوسی در بازدیدهای نوروزی از اماکن تاریخی خراسان رضوی


معاون اداره کل میراث خراسان رضوی گفت: آرامگاه فردوسی بیش از 50 درصد سهم بازدیدهای نوروزی از اماکن تاریخی خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون اداره کل میراث خراسان رضوی گفت: آرامگاه فردوسی بیش از 50 درصد سهم بازدیدهای نوروزی از اماکن تاریخی خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی خراسان رضوی در نوروز 1400 اظهار کرد: بیش از یک میلیون و 176 هزار بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی خراسان رضوی در نوروز 1400 صورت گرفته که 850 هزار مورد آن متعلق به جاذبه های طبیعی، 270 هزار مورد متعلق به جاذبه های تاریخی و فرهنگی و 50 هزار مورد نیز متعلق به جاذبه های دست ساز خراسان رضوی بوده؛ همچنین از این میزان، بیش از 57 هزار بازدید مختص شهر مشهد بوده است.

وی در خصوص میزان بازدیدکنندگان از موزه ها و مجموعه‎ های تاریخی غیررایگان خراسان رضوی در نوروز 1400 خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 90 هزار بازدید از موزه ها و مجموعه های تاریخی غیررایگان خراسان رضوی در نوروز 1400 صورت گرفت که آرامگاه فردوسی با بیش از 47 هزار بازدید سهم قابل توجهی در جذب توریست و گردشگران داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 50 درصدی آرامگاه فردوسی در بازدیدهای نوروزی از اماکن تاریخی خراسان رضوی

سهم 50 درصدی آرامگاه فردوسی در بازدیدهای نوروزی از اماکن تاریخی خراسان رضوی