مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-04سياسي

کسب بالاترین ضریب مقالات ISI توسط پردیس صنعتی شهدای هویزه


رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه با تشریح مهم ترین فعالیت های این پردیس، گفت: در حوزه پژوهش فعالیت خوبی داریم و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه های استان در مقالات ISI کسب کردیم.

- ایسنا/خوزستان رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه با تشریح مهم ترین فعالیت های این پردیس، گفت: در حوزه پژوهش فعالیت خوبی داریم و بالاترین ضریب را در بین دانشگاه های استان در مقالات ISI کسب کردیم.

ابراهیم فرشیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات آموزشی این پردیس در سال گذشته، اظهار کرد: یکی از ضروری ترین فعالیت های صورت گرفته با توجه به اهمیت آموزش مجازی، ارتقای سامانه های آموزش غیرحضوری بود و به این دلیل میزان قطعی سامانه خوشبختانه پایین بود.

وی با اشاره به شبیه سازی کلاس های عملی، افزود: برای افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های عملی، مدرسان به صوت حضوری در آزمایشگاه ها و کارگاه ها حضور پیدا می کنند و برای دانشجویان توضیحات را به صورت عملی ارائه می دهند.

رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه با اشاره به تجهیز آزمایشگاه های این پردیس تصریح کرد: با وجود تعطیل بودن دانشگاه ها، بیش از 2 میلیارد تومان برای آزمایشگاه ها و فعالیت های مرتبط با صنعت و دانشگاه، سرمایه گذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب بالاترین ضریب مقالات ISI توسط پردیس صنعتی شهدای هویزه

کسب بالاترین ضریب مقالات ISI توسط پردیس صنعتی شهدای هویزه