مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-04اقتصادي

رونق دوباره 7 کارخانه در گلستان با 236 کارگر


با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان موانع تولید 303 واحد تولیدی استان پارسال برطرف شد و 7 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره رونق پیدا کردند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان موانع تولید 303 واحد تولیدی استان پارسال برطرف شد و 7 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره رونق پیدا کردند.

هادی هاشمیان اظهار کرد: پارسال 399 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات 303 واحد رفع شد.

رفع موانع تولید 96 واحد تولیدی دیگر هم در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری است.

وی افزود: همچنین پارسال 7 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان هم با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفتند.

رییس کل دادگستری گلستان بابیان این که از تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی 4 سال می گذشت، خاطرنشان کرد: با تولید دوباره در این واحدها 236 نفر مشغول به کار شدند.

هاشمیان ادامه داد: سرکشی از شهرک های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان در سال 99 بود که امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق دوباره 7 کارخانه در گلستان با 236 کارگر

رونق دوباره 7 کارخانه در گلستان با 236 کارگر