مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-04اقتصادي

فروش 250 میلیارد تومان سهام عدالت در روز آزادسازی


مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: در روز آزادسازی سهام عدالت 250 میلیارد تومان سهام عدالت به فروش رسید و در روزهای بعد نیز بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر سهام عدالت خود را فروختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، حسین فهیمی با بیان این مطلب در خصوص اتفاقات و تحولات سال گذشته بازار سرمایه با بیان این که عملیاتی شدن پروژه ETF یکی از دستاوردهای مهم بود، اظهار داشت: ورود میلیونی مردم به بازار سرمایه و فراهم کردن و ارتقای سریع زیرساخت های متناسب یکی از بزرگترین رویدادهایی بود که با استفاده از تلاش دسته جمعی در سال گذشته به ثمر نشست.

مأموریت تاریخی آزادسازی سهام عدالت مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه افزود: ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی سهام عدالت در سال گذشته یک مأموریت تاریخی و بی سابقه ای را به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه محول کرد که پیش از آن بیش از 10 سال بود که نهادها و سازمانهای زیادی در عملیاتی کردن این پروژه موفق نبودند و طول کشیده بود که بالاخره بعد از محول شدن آن به بازار سرمایه، این آزادسازی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این مهم یک اتفاق تاریخی و بزرگ را رقم زد که شاید در هر 50 سال یک بار صورت بگیرد و اجرای آن در شرایط شیوع کرونا وضعیت پیچیده ای را رقم زد که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 250 میلیارد تومان سهام عدالت در روز آزادسازی

فروش 250 میلیارد تومان سهام عدالت در روز آزادسازی