مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-04سياسي

احضار مدیران برخی کانال های مجازی در کرج


دادستان مرکز استان البرز نسبت به هرگونه بی اخلاقی و تخلف انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داد و گفت که پیگیرد قضایی و انسداد صفحه و کانال در انتظار متخلفان مجازی خواهد بود.

- ایسنا/البرز دادستان مرکز استان البرز نسبت به هرگونه بی اخلاقی و تخلف انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داد و گفت که پیگیرد قضایی و انسداد صفحه و کانال در انتظار متخلفان مجازی خواهد بود.

حسن مددی با اعلام خبر احضار برخی از مدیران کانال ها و صفحات مجازی به پلیس فتای استان با دستور قضایی گفت: یکی از مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز رصد دقیق شبکه های مجازی توسط دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی بود که در این راستا در روزهای گذشته تعدادی از گردانندگان این کانال ها با دستور قضایی به پلیس فتا احضار و یکی از صفحاتی که دارای تخلف های متعدد بود مسدود شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت دستگاه قضایی است بیان کرد: با توجه به آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبین در شوراهای اجرایی و نظارت و نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد برخی اقدامات توسط تعدادی از گردانندگان کانال های خبری غیر مجاز و صفحات مجازی هستیم که اقدام به تخریب رقبا و مسئولان استانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار مدیران برخی کانال های مجازی در کرج

احضار مدیران برخی کانال های مجازی در کرج