مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-04سياسي

نیمی از حوادث تهران در کارگاه های ساختمانی/ درخواست شناور شدن ساعات کاری در پایتخت


اعضای شورای شهر تهران طرح دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه های ساختمانی را تصویب کردند و خواستار دورکاری حداکثری و شناور شدن ساعات کاری در پایتخت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره رویداد تهران 1400، اظهار داشت: این رویداد متناسب با انتظارات نبود و مصوبات بر زمین مانده شورای شهر باید اجرا شود.

وی گفت: شورای شهر پیشنهاد ناهید خداکرمی طرحی را تصویب کرد و شهرداری را ملزم به لایحه رویداد 1400 داشت که بحث های زیادی بر روی این لایحه انجام گرفت که منجر شد حناچی به همراه 8 معاون توضیحات مفصلی درباره این اردو ارائه کند.

تذکر به حناچی به دلیل اجرای نامناسب رویداد 1400  سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مورد این قضیه از حناچی شهردار تهران باید خواسته شود که چرا وقتی برای موضوعی دو یا سه سال صحبت می شود اقدام مناسبی صورت نمی گیرد عملا هیچ اطلاعی درباره این رویداد در دسترس نیست و نتیجه ای دیده نشده است.

وی تأکید کرد: همچنین مصوبات بر زمین مانده شورای شهر باید اجرا شود بخش قابل توجهی از مصوبات یا عمل نشده یا کنار گذاشته شده است.

نیمی از حوادث شهر تهران در کارگاه های ساختمانی در ادامه صحن امروز شورا مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نیز با موافقت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از حوادث تهران در کارگاه های ساختمانی/ درخواست شناور شدن ساعات کاری در پایتخت

نیمی از حوادث تهران در کارگاه های ساختمانی/ درخواست شناور شدن ساعات کاری در پایتخت