مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-04فرهنگي

آموزش مجازی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در سال جدید ادامه دارد


ادامه جلسات آموزش مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با تدریس کارگردانی توسط عطا مجابی از فردا(دوشنبه 16 فروردین) درصفحه اینستاگرام المپیاد دنبال می شود.

- ادامه جلسات آموزش مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با تدریس کارگردانی توسط عطا مجابی از فردا(دوشنبه 16 فروردین) درصفحه اینستاگرام المپیاد دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آموزش مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که از اسفند 99 به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی یونیسف آغاز به کار کرده بود، با تدریس کارگردانی توسط عطا مجابی در سال 1400 کار خود را دنبال می کند.

عطا مجابی متولد 1361 کارشناس ارشد ادبیات دراماتیک و هنر آموخته دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران است و از سال 83 تاکنون با عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان، 11 فیلم کوتاه داستانی و تجربی ساخته که تاکنون در بیش از 60 جشنواره ملی و بین المللی حضور داشته و افتخاراتی را کسب کرده است.

وی از سال 1391 با عنوان مدرس با انجمن سینمای جوانان ایران همکاری می کند و اکنون مدیر دفتر سینمای جوان استان تهران است.

اولین جلسه این دوره آموزشی رایگان، فردا(دوشنبه 16 فروردین) از ساعت 17 به صورت برخط در صفحه اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با شناسه کاربری @olymp.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در سال جدید ادامه دارد

آموزش مجازی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در سال جدید ادامه دارد