مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-04سياسي

چرا برای ثبت یک شرکت تولیدی باید 8 ماه دوندگی کرد؟


یک مقام کارگری با انتقاد از طولانی شدن صدور مجوزها و روند ثبت شرکتهای تولیدی در کشور گفت: با اعمال معافیتهای بیمه ای و مالیاتی تولیدکنندگانی که در اول راه هستند حمایت کنیم و به جای سنگ اندازی، - یک مقام کارگری با انتقاد از طولانی شدن صدور مجوزها و روند ثبت شرکتهای تولیدی در کشور گفت: با اعمال معافیتهای بیمه ای و مالیاتی تولیدکنندگانی که در اول راه هستند حمایت کنیم و به جای سنگ اندازی، موانع موجود را از پیش پای آنها برداریم.

علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر رفع موانع تولید در سال جدید اظهارکرد: شعار امسال نسبت به شعار سال قبل از این جهت حایز اهمیت است که به موضوع رفع موانع و حمایت و پشتیبانی از بخش تولید می پردازد و مقام معظم رهبری بر همین اساس بر ضرورت رفع موانع و مشکلات از پیش روی تولیدکنندگان و بخشهای تولیدی تاکید فرموده اند.

وی افزود: الان بزرگترین مشکل شرکتهای مواد غذایی، مواد اولیه به خصوص روغن است و وقتی مواد اولیه نباشد کارخانه نمی تواند محصولش را تولید کند و پول ندارد که حقوق نیروی کارش را بدهد و ناچار می شود کارگران را تعدیل کند.

رییس کانون شورای اسلامی کار البرز درعین حال بزرگترین مشکل بخشهای تولیدی را عدم صدور مجوز برای ثبت شرکت دانست و گفت: در ترکیه ثبت یک شرکت 24 ساعته است و سرمایه گذاری که می خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برای ثبت یک شرکت تولیدی باید 8 ماه دوندگی کرد؟

چرا برای ثبت یک شرکت تولیدی باید 8 ماه دوندگی کرد؟