مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-04اقتصادي

کاهش 50 درصدی کانون بیماری دامی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از واکسیناسیون 7 میلیون راس دام طی سال گذشته در همدان خبر داد و گفت: کانون های بیماری های دامی در سال 99 نسبت به سال قبل آن 50 درصد کاهش یافته است.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کاهش کانون های بیماری دامی طی سال گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه نظیر واکسیناسیون، ضدعفونی، آموزش و.

تعداد کانون های بیماری های دامی همدان نسبت به سال 98 کاهش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این سال شاهد کاهش 50 درصدی کانون های بیماری واگیر دامی آبله، شاربن، تب برفکی، هاری، طاعون نشخوارکنندگان کوچک(ppr) لمپی اسکین و .

بودیم.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان یادآور شد: سال گذشته بیش از 7 میلیون راس دام سبک و سنگین در راستای مقابله با شیوع احتمالی بیماری های دامی و مشترک با انسان و نیز به منظور ایمن سازی واکسینه شدند.

وی این اقدام را حاصل تلاش های موثر، مستمر و شبانه روزی پرسنل دامپزشکی استان دانست و گفت: این نیروهای خدوم  به عنوان یکی از ارکان سلامت جامعه نقش موثری دارند و قدردان زحمات آنها هستیم.

رسولی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروهای ما با اجرای طرح های واکسیناسیون دام ها توانسته اند از همه گیری بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام، استان همدان را مصون نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی کانون بیماری دامی در همدان

کاهش 50 درصدی کانون بیماری دامی در همدان