مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-04اقتصادي

قیمت تضمینی خرید برگ سبز چای در سال 1400 اعلام شد


رییس سازمان چای کشور از تعیین قیمت تضمینی خرید چای در کشور خبر داد و گفت: طبق دستور العمل اعلام شده قیمت برگ سبز درجه یک 6 هزار و 690 تومان و برگ سبز درجه دو نیز با قیمت چهار هزار و 781 تومان قیمت گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت چای بهاره در استان های شمالی کشور آغاز شده است، اظهار کرد: کاشت چای یکی از شغل های پردرآمد مردم استان های شمالی به ویژه گیلان و مازندران بوده و این محصول استراتژیک در فصل های بهاره، زمستانه و پاییزه کاشت و برداشت می شود.

وی از تعیین قیمت تضمینی خرید چای در کشور خبر داد و گفت: طبق دستور العمل اعلام شده قیمت برگ سبز درجه یک 6 هزار و 690 تومان و برگ سبز درجه دو نیز با قیمت چهار هزار و 781 تومان قیمت گذاری شده است.

رییس سازمان چای کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص عقد قرار با کارخانجات چای کشور افزود: یکی از اهداف سازمان چای حمایت از چایکار در مواقع حساس بوده و بر همین اساس تمهیدات لازم در خصوص ساماندهی ناظران و عقد قرار داد با کارخانجات چایسازی را در دستور کار سازمان چای قرار گرفته است.

جهانساز با اذعان به اینکه آمادگی کافی جهت اعزام و حضور کارشناسان در مراکز خرید برگ سبز چای وجود دارد، تصریح کرد: بعد از اعلام قیمت تضمینی چای کارخانج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تضمینی خرید برگ سبز چای در سال 1400 اعلام شد

قیمت تضمینی خرید برگ سبز چای در سال 1400 اعلام شد