مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-04سياسي

تصمیمات ستاد استانی کرونا در پی تغییر رنگ کرونایی 6 شهر مازندران


تصمیمات ستاد استانی کرونا در پی تغییر رنگ 6 شهر اعلام شد که در این زمینه اعمال قوانین سختگیرانه در شهرهای قرمز و نارنجی مازندران در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تصمیمات ستاد استانی کرونا در پی تغییر رنگ 6 شهر اعلام شد که در این زمینه  اعمال قوانین سختگیرانه در شهرهای قرمز و نارنجی مازندران در دستور کار قرار دارد.

  * تعیین محدودیت ها با رنگ بندی شهرها احمد حسین زادگان استاندار مازندران در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: اعمال قوانین سختگیرانه تر را ابتدا از ادارات شروع کرده و با توجه به رنگ بندی شهر ها محدودیت ها را تعیین می کنیم.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز اظهار کرد: برگزاری هر نوع مراسم از جمله مراسم ختم یا عروسی در شهر های قرمز و نارنجی ممنوع است.

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اشاره به اینکه میزان انتقال کرونای چین است، گفت: کرونای انگلیسی روند بستری و مرگ و میر را به شدت بالا می برد.

  قائم شهر در وضعیت قرمز کرونایی دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره آخرین وضعیت شهرهای استان در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان قائمشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ستاد استانی کرونا در پی تغییر رنگ کرونایی 6 شهر مازندران

تصمیمات ستاد استانی کرونا در پی تغییر رنگ کرونایی 6 شهر مازندران