مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-04سياسي

ثبتنام 58 داوطلب از حوزه انتخابیه میانه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی


دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در مهلت هفت روزه ثبت نام داوطلبان حوزه انتخابیه میانه برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در مهلت هفت روزه ثبت نام داوطلبان حوزه انتخابیه میانه برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، 58 نفر به صورت قطعی ثبتنام کرده اند.

البته چند نفری هم به صورت مقدماتی ثبتنام کرده اند که در صورت قطعی شدن، به این تعداد اضافه خواهد شد.

مرتضی محمدزاده در گفت وگوی خبری در این خصوص، افزود: در ادامه پروسه انتخابات، ما وارد بررسی صلاحیت داوطلبان می شویم که در این راستا و در پایان هر روز از ثبت نام، معمولا اسامی داوطلبان به مراکز چهارگانه اعلام شده و بعد از پایان مهلت پنج روزه نتایج بررسی های هیئت های اجرایی اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از این اقدام، در طی چهار مرحله به شکایت و صلاحیت داوطلبان رسیدگی خواهد شد که در مرحله اول، هیئت اجرایی شهرستان با 10 روز مهلت باید نظر خود را اعلام کند و سپس اسامی در اختیار هیئت نظارت استان قرار می گیرد که طی 10 روز باید اقدام به بررسی کند.

وی ادامه داد: در مرحله سوم از بررسی صلاحیت ها و شکایات داوطلبان، شورای نگهبان یک مهلت 20 روزه خواهد داشت تا به ادعای داوطلبان رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبتنام 58 داوطلب از حوزه انتخابیه میانه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی

ثبتنام 58 داوطلب از حوزه انتخابیه میانه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی