مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-04اقتصادي

برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان ضروری است


برندسازی محصولات کشاورزی استان خصوصا حنا، چای ترش، خرما و میوه های خاص استان برای توسعه بخش کشاورزی و خصوصا معرفی جایگاه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان در کشور ضروری است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برندسازی محصولات کشاورزی استان خصوصا حنا، چای ترش، خرما و میوه های خاص استان برای توسعه بخش کشاورزی و خصوصا معرفی جایگاه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان در کشور ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد علی موهبتی 15 فروردین ماه در نشست با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برخلاف همه محدودیت ها سهم بخش کشاورزی درایجاد اشتغال استان از سایر بخش ها بیشتر است و بخش اعظم نیروی کار در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

وی خدمات مجموعه جهادکشاورزی کشاورزی استان در توسعه متوازن بخش کشاورزی را بی بدیل خواند و افزود: برای دست یابی به توسعه همه جانبه باید تحرک و نقش آفرینی مردم و بهره برداران را بیش از پیش مهیا کنیم.

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه با حداقل های منابع آب و خاک می توان به حداکثرهای اعجاب انگیزی در تولید دست یابیم افزود: تولید بیشتر ضامن امنیت پایدار خواهد بود.

وی گفت: در سالی که گذشت گام های بلندی برای رفع موانع تولیدبرداشته شده و نیاز است دولت ومجلس هم بخش کشاورزی سیستان وبلوچست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان ضروری است

برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان ضروری است