مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-04اقتصادي

روحانی: برنامه ریزی ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد


رییس جمهور با تأکید بر اینکه برنامه ریزی ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد، گفت: آنچه امروز بیش از همه اهمیت دارد، حمایت همه جانبه از تقویت تولید و بهبود فضای کسب و کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دویست و چهاردهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام محقق خواهد ش و  در سال 1400 باید موانع زیرساختی تولید در کشور حل شود و واحدهای صنعتی به سمت استفاده بیش از پیش از دانش و فناوری‏های نوین، حرکت کنند.

در این جلسه همچنین گزارش دستگاه های مرتبط درخصوص برنامه ریزی و اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و ثبات بازار کالاهای ضروری و اقلام خوراکی و توزیع و تثبیت قیمت آن ارائه شد.

رییس جمهور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای مدیریت و کنترل زنجیره تولید، تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم با همکاری اصناف، تولیدکنندگان و بازرگانان گفت: برنامه ریزی ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد بلکه باید تنظیم بازار تا پایان سال را در نظر داشته باشد.

روحانی با اشاره به برخی انتظارات کاذب و التهابات ساختگی در بازار عرضه کالا از دستگاه های تبلیغاتی کشور خواست برای مقابله با این پدیده با جدیت و حساسیت در اطلاع رسانی دقیق و به موقع عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: برنامه ریزی ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد

روحانی: برنامه ریزی ها برای مدیریت بازار نباید مقطعی و کوتاه مدت باشد