مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-04پزشكي

شیب بسیار تند کرونا در انتظار مازندرانی ها!


در حالیکه هنوز تعداد زیادی از مسافران نوروزی، استان مازندران را ترک نکرده اند، رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان، زنگ خطر خیز چهارم کرونا را به صدا درآورده و معتقد است در هفته های آینده، - ایسنا/مازندران در حالیکه هنوز تعداد زیادی از مسافران نوروزی، استان مازندران را ترک نکرده اند، رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان، زنگ خطر خیز چهارم کرونا را به صدا درآورده و معتقد است در هفته های آینده، خیز چهارم کرونا، در مازندران آغاز خواهد شد.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این رابطه تاکید کرد که، اگر در طی هفته جاری و آینده فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی به طور جدی رعایت نشود با شیب بسیار تند وارد پیک چهارم خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت ها باید شدیدا اعمال شود، گفت: نوع جهش یافته ویروس کرونا(انگلیسی) تمام شهرستان های مازندران را در برگرفته و در حال حاضر سوش غالب کرونا در استان شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مهم ترین مکان های انتشار کرونا را رستوران ها و تالار ها عنوان کرد و ادامه داد: در شهرهای قرمز و نارنجی باید تالارها بسته شوند و رستوران ها فقط بیرون بر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب بسیار تند کرونا در انتظار مازندرانی ها!

شیب بسیار تند کرونا در انتظار مازندرانی ها!