مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-04اقتصادي

جلوگیری از قطعه بندی مرغ در سطح اصناف


وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی از هر گونه قطعه بندی در سطح اصناف (به ویژه در استان تهران) جلوگیری به عمل آید.

- وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی از هر گونه قطعه بندی در سطح اصناف (به ویژه در استان تهران) جلوگیری به عمل آید.

همچنین واحدهای بسته بندی بزرگ (به ویژه در استان تهران) پایش و حجم تولید آنها به طور پیوسته رصد تا از سقف مصوب قرارگاه استانی تجاوز نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن نامه کاظم خاوازی خطاب به علیرضا رزم حسینی آمده است: پیرو نامه شماره 020/67/م در تاریخ 11 فروردین 1400 به عنوان معاون اول محترم رییس جمهوری و تصمیمات اتخاذ شده در اولین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور و بازدیدهای به عمل آمده در روز پنجشنبه در تاریخ 12 فروردین 1400 ضرورت دارد تا موارد زیر به سازمان های صمت استان و سایر واحدهای ذیربط تحت امر آن وزارتخانه ابلاغ گردد: 1- حضور نمایندگان محترم وزارت صمت در کلیه کشتارگاه های کشور از ساعت شروع تا پایان فعالیت کشتارگاه ها الزامی بوده و متناسب با میزان مرغ آماده طبخ خروجی، نمایندگان محترم وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت متناسب با تصمیمات اتخاذ شده در قرارگاه استانی متناظر قرارگاه اصلی نسبت به ارسال مرغ به مقاصد مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قطعه بندی مرغ در سطح اصناف

جلوگیری از قطعه بندی مرغ در سطح اصناف