مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-04ورزشي

احتمال اعزام 8 شناگر به بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین


رییس انجمن شنای معلولان با ابراز رضایت از وضعیت رکورد شناگران در اردوی تمرینی، از اعزام 8 شناگر به بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین خبر داد.

- رییس انجمن شنای معلولان با ابراز رضایت از وضعیت رکورد شناگران در اردوی تمرینی، از اعزام 8 شناگر به بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین خبر داد.

محمدحسین اقبالی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد شناگران معلول در نخستین اردوی تمرینی، اظهار کرد: در نخستین اردوی تمرینی که اسفندماه برگزار شد شرایط شناگران از نظر رکوردی و قدرت بدنی بعد از یکسال دوری از تمرینات راضی کننده بود در حالی که تصور می کردیم با افت شدید رکورد شناگران مواجه شویم.

وی زمان شروع اردوی دوم شناگران معلول را اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: با توجه به این که بازیهای پاراآسیایی جوانان را آذرماه در بحرین پیش رو داریم هدف گذاری بر این است که با برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی، شناگران برتر را شناسایی و آنها را برای بازیهای پاراآسیایی آماده کنیم.

رییس انجمن شنای معلولان پیرامون این پرسش که چه تعداد ورزشکار به بازیهای پاراآسیایی بحرین اعزام می شود، خاطرنشان کرد: تلاش ما اعزام 8 ورزشکار به این بازیهاست که البته بستگی به تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان دارد که این تعداد اعزام شوند یا خیر؟ دوره قبل که این مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اعزام 8 شناگر به بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین

احتمال اعزام 8 شناگر به بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین