مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-04اقتصادي

رایزنی شهرداری برای واردات واکسن کرونا


شرکت شهر سالم، به صورت رسمی از وزارت بهداشت درخواست کرد تا پاکبانان مجموعه شهرداری و تطهیرکنندگان بهشت زهرا در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند و ادامه پیگیری این مساله از طریق سازمان مدیریت پسماند انجام می شود.

- مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: گفت وگوها و رایزنی های لازم با مجموعه مدیران ارشد شهرداری تهران در حال انجام است تا در صورت موافقت و ابلاغ شورای شهر و ستاد شهرداری تهران، شرکت شهر سالم شهرداری نسبت به خرید و واردات واکسن کرونا برای واکسیناسیون مجموعه شهرداری تهران اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید چوبینه درباره چگونگی و امکان واردات واکسن کرونا توسط این شرکت برای مجموعه شهرداری با توجه به اجازه دولت به بخش خصوصی برای واردات واکسن گفت: گفت وگوهایی را با مجموعه مدیران ارشد شهرداری تهران درباره واردات واکسن کرونا انجام دادیم و اگر با سیاست های شورای شهر و مجموعه شهرداری این کار به ما تکلیف شود، آمادگی داریم تا در جهت تامین واکسن های مورد نیاز به ویژه برای همکارانمان در شهرداری تهران و بازنشستگان اقدام کنیم.

وی افزود: باید در مجموعه شورای شهر تهران و کمیسیون مربوطه این مساله مطرح و پس از آن از طرف ستاد شهرداری تهران به شرکت شهر سالم ابلاغ شود تا بتوانیم واردات را انجام دهیم البته به صورت همزمان در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی شهرداری برای واردات واکسن کرونا

رایزنی شهرداری برای واردات واکسن کرونا