مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-04اقتصادي

مرغ 50 هزار تومانی وجود ندارد


رییس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز گفت: مرغ 50 هزار تومانی وجود نداشته و در صورت مشاهده فروش مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، به شدت برخورد خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز گفت: مرغ 50 هزار تومانی وجود نداشته و در صورت مشاهده فروش مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، به شدت برخورد خواهد شد.

ایوب حاج آقاپور فرشکار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی رسانه ها اخباری مبنی بر این که قیمت مرغ 50 هزار تومان شد و یا مرغ 50 هزار تومانی در راه است، منتشر می کنند؛ این درحالیست که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت نداشته و مرغ در تبریز با قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان عرضه می شود.

وی با بیان این که کمبود مرغ در تبریز وجود ندارد، ادامه داد: تولید و کشتار مرغ نسبت به روزهای قبل افزایش یافته و نسبت به نیاز مردم به حد کافی موجود است.

وی با اشاره به دلایل کمبود مرغ، گفت: به دلیل عدم توافق با مرغ فروشان در خصوص قیمت ها، شاهد کمبود مرغ بوده و متاسفانه مردم برای خرید مرغ باید صف ایستاده و یا با قیمت های بالاتر از قیمت مصوب خریداری می کردند؛ اما با تلاش شبانه روزی دستگاه های مربوطه از جمله استانداری، سازمان جهادکشاورزی استان، سازمان صمت استان و اتاق اصناف تبریز این موضوع تا حدودی مرتفع شده و کشتار قابل توجهی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ 50 هزار تومانی وجود ندارد

مرغ 50 هزار تومانی وجود ندارد