مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-04سياسي

برداشتن مرز دانشگاه و جامعه با اجرای شهر دانش در قلب تهران


رییس دانشگاه تهران با اشاره به اجرای طرح شهر دانش و راه اندازی مراکز نوآوری گفت: با این اقدامات دانشجویان با پژوهش، نوآوری و کسب وکارهای نوین آشنا خواهد شد.

- برداشتن مرز دانشگاه و جامعه با اجرای "شهر دانش" در قلب تهران رییس دانشگاه تهران با اشاره به اجرای طرح شهر دانش و راه اندازی مراکز نوآوری گفت: با این اقدامات دانشجویان با پژوهش، نوآوری و کسب وکارهای نوین آشنا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود نیلی احمد آبادی امروز در حاشیه بازید معاون علمی وفناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و افتتاح مرکز نوآوری گفت: ما برای همه دانشگاه تهران برنامه های توسعه علم و فناوری را تعریف و سعی کردیم مراکز نوآوری را در کنار کلاس ها و آزمایشگاه ها ببریم تا کلاس های درس را از فضای فیزیکی جدا کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر آن مکان های خاصی برای استقرار شرکت ها پیش بینی کردیم.

نیلی افزود: بنابراین دانشگاه تهران که گستردگی آن از دریای خزر تا خلیج فارس است، در تمام حوزه های علم و فناوری مراکز نوآوری دانشگاه را تشکیل داده است.

وی اضافه کرد: یکی از این مراکز امروز با حضور معاون علمی رییس جمهور افتتاح شد و در کنار آن طرح شهر دانش به عنوان یک مفهوم جدید در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن مرز دانشگاه و جامعه با اجرای شهر دانش در قلب تهران

برداشتن مرز دانشگاه و جامعه با اجرای شهر دانش در قلب تهران