مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-04اقتصادي

افتتاح بیش از 25 طرح نیمه تمام ورزشی یزد تا پایان دولت تدبیر و امید


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد دی دیدار با وزیر ورزش و جوانان از با پیگیری برای افتتاح و بهره برداری بیش از 25 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد دی دیدار با وزیر ورزش و جوانان از با پیگیری برای افتتاح و بهره برداری بیش از 25 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

مسعود شریعتی در دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همچنین گزارشی از آخرین وضعیت طرح های نیمه تمام ورزشی استان را ارائه کرد و خواستار حمایت های لازم برای تکمیل آنها شد.

وی در این نشست از روند تکمیل پیست مسقف دو و میدانی استان گزارشی بیان کرد و وزیر ورزش و جوانان هم با اعلام نارضایتی از روند تکمیل این طرح، اعلام کرد که تذکرات لازم به شرکت تجهیز و نگهداری از اماکن ورزشی و همچنین پیمانکار این طرح جهت بهره برداری هرچه سریعتر طرح مذکور داده خواهد شد.

در این دیدار لیستی از زمین های چمن مصنوعی روستایی در حال ساخت استان یزد نیز به وزیر ورزش ارائه و مقرر شد جهت تامین چمن این طرح ها حمایت های لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، همچنین در این دیدار که نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، احمدی مدیر کل روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 25 طرح نیمه تمام ورزشی یزد تا پایان دولت تدبیر و امید

افتتاح بیش از 25 طرح نیمه تمام ورزشی یزد تا پایان دولت تدبیر و امید