مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-04اقتصادي

طلب 340 میلیاردی شرکت گاز استان از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از استاندار خواست به پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام دستور دهد تا مطالبات معوق شرکت گاز استان که بالغ بر 340 میلیارد ریال است را پرداخت کنند.

- عباس شمس اللهی در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: تاکنون 25 شهر استان گازدار شده و تا پایان دولت گاز به شهر پهله نیز خواهد رسید و همه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در طول 4 سال گذشته 205 روستا گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به 97 درصد می رسد و کار مطالعه ، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال 1400 در دستور کار قرار می گیرد، گفت: در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون 536 واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در پایان سال 1399، مبلغ 18 میلیارد ریال از مطالبات شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده و علاوه بر این شرکت گاز به منظور عمران و آبادانی، رفع مشکلات طرح هادی روستاها و غیره هرساله مبلغ قابل توجهی به روستاهایی که کار گازرسانی در آنها انجام می شود، به عنوان هزینه حفاری پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 340 میلیاردی شرکت گاز استان از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام

طلب 340 میلیاردی شرکت گاز استان از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام