مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-04اقتصادي

طلب 340 میلیاردی شرکت گاز از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از استاندار خواست به پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام دستور دهد تا مطالبات معوق شرکت گاز استان که بالغ بر 340 میلیارد ریال است را پرداخت کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از استاندار خواست به پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام دستور دهد تا مطالبات معوق شرکت گاز استان که بالغ بر 340 میلیارد ریال است را پرداخت کنند.

عباس شمس اللهی در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: تاکنون 25 شهر استان گازدار شده و تا پایان دولت گاز به شهر پهله نیز خواهد رسید و همه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در طول 4 سال گذشته 205 روستا گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به 97 درصد می رسد و کار مطالعه ، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال 1400 در دستور کار قرار می گیرد، گفت: در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون 536 واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در پایان سال 1399، مبلغ 18 میلیارد ریال از مطالبات شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده و علاوه بر این شرکت گاز به منظور عمران و آبادانی، رفع مشکلات طرح هادی روستاها و غیره هرساله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 340 میلیاردی شرکت گاز از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام

طلب 340 میلیاردی شرکت گاز از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام