مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-04سياسي

قرارداد ایران و چین و مذاکرات برجامی زیر ذره بین مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه در سال جدید به بررسی قرارداد 25 ساله ایران و چین و آغاز دور جدید مذاکرات برجامی پرداختند که نتیجه آن تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای سند راهبردی ایران و چین و تاکید بر اجرای درست قانون اقدام راهبردی برای لغو .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه در سال جدید به بررسی قرارداد 25 ساله ایران و چین و آغاز دور جدید مذاکرات برجامی پرداختند که نتیجه آن تشکیل کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای سند راهبردی ایران و چین و تاکید بر اجرای درست قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اولین نشست غیرعلنی مجلس در سال 1400 جهت بررسی سند راهبردی ایران و چین و دور جدید مذاکرات برجامی برگزار شد که طبق توضیحات جعفر قادری نماینده شیراز، در این نشست محمدباقر قالیباف رییس مجلس گزارشی از مذاکرات هسته ای و سند راهبردی ایران و چین ارائه کرد.

به گفته وی، تاکید رییس مجلس بر این بود که پارلمان اجازه نمی دهد دولت در خصوص مذاکرات هسته ای خارج از چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران توافقی انجام دهد و اگر قراردادی خارج از این چارچوب نوشته شود، مجلس برخورد جدی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد ایران و چین و مذاکرات برجامی زیر ذره بین مجلس

قرارداد ایران و چین و مذاکرات برجامی زیر ذره بین مجلس