مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-04سياسي

اجرای طرح ملی «پویش محله همدل» در استان فارس


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از اجرای طرح «پویش محله همدل» در استان به همت امامان محله و محوریت مساجد در جهت رفع مشکلات مردم درمحلات خبر داد.

- شیراز – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از اجرای طرح پویش محله همدل در استان به همت امامان محله و محوریت مساجد در جهت رفع مشکلات مردم درمحلات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق مهرابی ظهر یک شنبه در اولین جلسه کمیته پویش محله همدلی در استان فارس در تشریح این طرح گفت: برطرف کردن مشکلات نیازمندان مستلزم همدلی و همراهی مردم است و در کارهایی که از توان بی بدیل مردم، خصوصاً جوانان استفاده شود؛ یقیناً مشکلات آسان تر حل خواهد شد.

وی افزود: هدف از این طرح ایجاد امید و انگیزه با تکیه بر ظرفیت های عظیم مردمی است که با تقویت این روحیه برخی از مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم شناسایی، بررسی و حل می شود.

حجت الاسلام مهرابی در ادامه تصریح کرد: راهبرد اصلی در این پویش تقویت هویت محله و مسجد، تثبیت جایگاه امام محله به عنوان محور حرکت اصلی و پای کار آوردن مردم برای حل مشکلات و مسائل در محله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه این پویش بر اساس ایجاد امید از طریق حل مسائل محله با کمک مردم طراحی شده است، گفت: مسائل مشکلات محله به دسته های کلی ازجمله اقتصادی، اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی «پویش محله همدل» در استان فارس

اجرای طرح ملی «پویش محله همدل» در استان فارس