مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-04سياسي

راه اندازی تلفن گویای مشاوره «مرکز مشارکت در سلامت مردم» در قزوین


رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین گفت: برای اولین بار در سطح کشور تلفن گویای مشاوره ای راه اندازی کردیم که به اغلب تلفن های گویای مشاوره در سطح استان متصل است.

- راه اندازی تلفن گویای مشاوره مرکز مشارکت در سلامت مردم در قزوین ایسنا/قزوین رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین گفت: برای اولین بار در سطح کشور تلفن گویای مشاوره ای راه اندازی کردیم که به اغلب تلفن های گویای مشاوره در سطح استان متصل است.

حبیب الله انصاریان در نشست خبری که امروز 15 فروردین در دفترخانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین برگزار شد؛ تصریح کرد: پیش از این تلفن گویای مشاوره در سطح استان وجود داشت اما این تلفن گویا با سایر مشاوره ها متفاوت است چراکه فرد با گرفتن یک شماره تلفن می تواند به مشاوره های مختلف در سطح استان دسترسی پیدا کند.

وی افزود: تلفن گویا مشاوره مردمی برای این است که هر خانواده ای که با هر مشکلی روبه روست با این شماره تماس بگیرد و در کمترین زمان به مشاوران متخصص متصل شود، برای مثال اگر کسی دچار افسردگی است می تواند با روانشناسان حاذق صحبت کند.

رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا اغلب مردم در خصوص مسائل ایمنی دارای سؤال هستند و برخی نیز استرس بیماری دارند؛ همه این افراد می توانند در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تلفن گویای مشاوره «مرکز مشارکت در سلامت مردم» در قزوین

راه اندازی تلفن گویای مشاوره «مرکز مشارکت در سلامت مردم» در قزوین