مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-04سياسي

فراگیرشدن گفتمان «تبرّی از جریان نفوذ»، اصلی ترین رهاورد سریال گاندو


امید است سطح درک خواص جامعه و مسئولان کشور به حدّی برسد که فهم صحیح و دقیقی از پروژه فراساختاری و فراجناحی نفوذ بیابند و انتقاد از جریان نفوذ و روشنگری در این باب را به معنای تضعیف و تخریب دولت مستقر قلمداد نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، هاتف الرحمن صالحی کارشناس رسانه و فعال سابق دانشجویی طی یادداشتی نوشت: در کمال ناباوری، نهایتاً مظلوم نمایی و فشارهای سنگین برخی صاحب منصبان و نیز جریانات معلوم الحال سیاسی برای توقف پخش سریال مخاطب پسند گاندو جواب داد و این سریال جذاب و روشنگر، مقارن با روز 13 فروردین ماه 1400 شکل خواهد گرفت؛ مطالبه ای که باطل السحر تمام فشارهای بی اصل و اساس خواهد بود.

از سوی دیگر، شایان ذکر است که فروکاستن نقد و آلودن تجزیه و تحلیل این سریال تلویزیونی به مباحث سطحی و مسائل حزبی و جناحی، اگرچه حربه زودگذری برای انحراف افکار عمومی از مطالبه گری نسبت به ناکارآمدی برخی جریانات مدّعی است؛ اما به طریق اولی، ظلم آشکار به فهم و ادراک جامعه ایرانی و نیز پاس گُل دادن به دشمنان اعتلای این مرز و بوم است.

در این مجال، چند سؤال شایسته پاسخ منتقدین سریال گاندو است: 1.

به راستی بهترین بزنگاه برای به تصویر کشیدن حقیقت جریان نفوذ در سطوح عالی تصمیم گیری و تصمیم سازی و نیز تیم مذاکرات هسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیرشدن گفتمان «تبرّی از جریان نفوذ»، اصلی ترین رهاورد سریال گاندو

فراگیرشدن گفتمان «تبرّی از جریان نفوذ»، اصلی ترین رهاورد سریال گاندو