مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-04ورزشي

ویدئو/ شکست جردن باروز و المپیکی شدن تیلور


مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا با حوادث مختلفی به پایان رسید که کنار رفتن جردن باروز و جی دن کاکس و المپیکی شدن دیوید تیلور و کایل اسنایدر از جمله آنها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشتی آمریکا سالهاست که با برگزاری مسابقات انتخابی زنده است و همواره با تکیه بر این قانون در المپیک ها مدال آور بوده است.

وقتی قانون حرف اول را بزند و بند و تبصره ای وجود نداشته باشد، همه برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می کنند و دیگر این طور نیست که یک کشتی گیر با یک برد المپیکی شود اما رقیبش باید دو بار برنده شود! در مسابقات انتخابی آمریکا جی دن کاکس دارنده دو طلای جهان و مدعی جدی وزن 97 کیلوگرم جهان تنها بخاطر یک دقیقه دیر رسیدن برای وزن کشی، المپیک را از دست داد و دیگر بخاطر اسم و رسمش هیچ تبصره ای لحاظ نشد.

یا جردن باروز نامدار هم مقابل کایل دیک بازنده شد تا دستش از المپیک کوتاه بماند و قانون انتخابی رای به ملی پوش شدن کشتی گیر مو طلایی داد.

به هر حال با تکیه بر همین قانون دو کشتی گیر 20 ساله (توماس گیلمان در 57 و گیبل استیونسون در 125 کیلوگرم) به دوبنده آمریکا در المپیک رسیدند و یا الدار حافظ اف ازبکستانی که تابعیت آمریکایی گرفته، در سن 33 سالگی فرصت حضور در المپیک را بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئو/ شکست جردن باروز و المپیکی شدن تیلور

ویدئو/ شکست جردن باروز و المپیکی شدن تیلور